filele mele.

marți, 30 septembrie 2008

Departe dar aici...


Departe de tot ce sunt eu...se afla visul meu...desi tacerea Lui e apasatoare...continui sa cred, traiesc sa iubesc, iubesc sa zambesc, si zambesc ca El ma creat:)
Cum pot fi fericita? Departe de tot ce sunt eu, El e Dumnezeu.Am asteptat un semn,in schimb am primit tacere...o noua lectie in care Dumnezeu imi da de inteles ca El raspunde la timpul Lui.Mi se spune sa risc, ca sa nu regret ca nu am incercat;mi se spune sa nu fac prostia sa incerc si sa nu ma acomodez,as pierde timp si bani degeaba,mi se spune sa fac ce cred eu...dar totusi parerile sunt contra ce simt eu...as vrea un semn, care sa ma umple cu putere sa iau o decizie plina de intelepciune..o decizie in care sa nu am stresul banilor, in care sa inteleg ca voia Lui pentru mine e binecuvantare si nu am nevoie sa fiu o milionara...diavolul intra exact atunci cand te simti minunat ca stii ca ai atins un scop..si o noua etapa in viata ta de crestin.
Oare chiar se roaga cineva pentru mine?Toti care aud prin ce trec (nu ca spun eu...ci normal..barfa e locul 1 in numarul crestinilor)...imi spun,o sa ma rog pentru tine,am incredere k poti lua decizii singura...oare cat de mult insista la rugaciunea pentru mine? Am observat,majoritatea acorda 5 minute(maxim) pentru o cauza..si restul..(15 min) doar pt ei..si nevoile lor...zic 15 minute..intr-un caz in care au "timp" sa petreaca atat in fata Lui.
Nu am cerut si nu voi cere mila, si nici sa se roage cineva pentru mine, ma refeream la cei kre s-au oferit "voluntar" in sustinerea in rugaciune.Pana cand vor continua criticele?Pana cand voi fi judecata de oameni?Pana cand voi auzi zilnic "daca eram in locul tau nu as fi facut prostia asta".
Ma minunez cand vad cat de perfecti se vad cei care ar trebui sa se simta pacatosi,cand vad ca in loc de un suflet sincer ofera celor din jur pareri de "intelecti fara comparatie" .
Nu stiu unde vreau sa ajung, visez sa iau totul de la inceput...asa incat sa nu fac nici o greseala, dar stiu ca nu se poate..si ca trebuie sa merg inainte..nu stiu incotro sa ma indrept..nu stiu unde sa ma uit si ce sa aleg..tacerea Lui e mare,poate e o incercare in care El considera ca sunt destul de puternica sa aleg calea Sa; Doamne cum pot sa te simt?!?Cum pot ajunge pe calea Ta plina de zambet si fericire?
Tot ce am visat e inca vis, si stiu ca Tu imi vei raspunde la timp...am ramas un vers in poezia vietii, un vers necompletat de Tine, carnetelul meu inca e prea gol ca sa fi Tu multumit de mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte interesant ce ai scris aici...m-am regasit si eu in unele lucruri si cred ca fiecare persoana care citeste ce ai scris se regaseste intr-un fel sau altul...as vrea sa iti spun ca o sa ma rog pentru tine...insa prefer sa o fac , asa ca fara promisiuni...
sper ca o sa ramai la fel de tare in credinta oricat de mari ar fi incercarile prin care treci...cu siguranta ai un Prieten caruia ii pasa....Domnul sa fie cu tine:*

Anonim spunea...

"gandul tau".....ma face sa mai cred in existentza oamenilor sinceri!!!

felicitari......si Domnul sa-ti scrie urmatorul vers cat de curand ...si acesta sa fie un vers de fericire!!!

Gbu maya

Postări populare