filele mele.

duminică, 28 septembrie 2008

E doar ceva trecator...?!?


E un moment in care nu mai inteleg nimic...mie frica sa accept realitatea, de ce e asa greu sa vrei dar sa nu ai acazia sa poti face?!? Am sentimente de ciuda, furie, vinovatie, nu inteleg...cum e posibil..sa iti sacrifici viitorul tau pentru altii si ei nici macar un "multumesc"..din contra, daca te vad trist te critica.."sigur nu pentru mine ai facut asta."
Am inteles..daca vreau sa-L urmez pe El, trebuie sa fiu pregatita sa "gust din tot felul de incercari" care multe vor face rani adanci in sufletul meu, trebuie sa fiu pregatita sa infrunt orice incercare, dar doare:( . Tot ce vreau e sa fiu inteleasa, am inteles de la "prieteni" ca sunt prea "complicata" sa pot fi inteleasa..ok, atunci sa nu fiu inteleasa si acceptata de toti, doar de cei care vor si inteleg ca nu pot fi si nu ma pot schimba dupa placul oamenilor, atata timp cat eu caut sa fac voia Lui...am dat cu piciorul intr-un vis, dar acum caut sa-mi implinesc altul aici..daca nu voi reusi..voi continua si voi continua pana voi reusi...pana la urma ce rost au criticile si judecatile voastre la adresa mea?Care sunt lipsite de valoare, accept doar judecata Tatalui :) Am gresit,gresesc si voi gresi(neintentionat)...dar Tatal ma iarta si ma va ierta prin rugaciunile mele..sunt sigura de asta, sunt sigura ca nu ma va lasa singura, Dumnezeu e omniprezent, e imposibil atata timp cat Il chem cu inima sincera sa nu-mi vina in ajutor...
Nu stiu de ce trebuie in anul acesta sa fiu aici, nu stiu ce enigme imi mai descopera viata, nu stiu daca vor fi momente de lacrimi sau de zambet, pentru asta voi cauta sa ma inarmez cu putere, lumina si intelepciune!
Dupa cum se stie durerile sufletesti sunt mai groaznice decat cele fizice, dar voi inceta sa mai las lacrimile sa curga, voi inceta sa vad viata doar in motive de plans...voi cauta bucurie si motiv de zambet in orice detaliu din viata mea...stiu ca va fi minunat intr-un final.Si Domnul curand va raspunde rugaciunilor mele! :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

da e greu sa treci neobservata intr-o lume a criticilor...intr-o lume care a derapat "din sensul" ei ...deja de multa vreme....
imi place tonalitatea celor scrise...incurajarea direct de la Sursa...e cel mai bun leac, unul vindecator chiar si atunci cand suntem expusi la virusul de genul :" lasa-ma sa iti scot paiul"....&continuarea se stie!
szuper maya

Postări populare