filele mele.

miercuri, 11 februarie 2009

Tu ce cadou ai de dat?

Ah'nu ti s-a intamplat niciodata sa stai pur si simplu si sa te gandesti de ce treci pe unde treci si de ce Dumnezeu permite?!?
Trec prin mari incercari care nu au nici un raspuns plauzibil..dar am inteles ca aici pe pamant sunt liber arbitru si eu aleg daca sufar sau nu...eu aleg daca stau pe net sau stau in rugaciune...eu aleg daca gandesc pozitiv sau negativ...eu aleg daca iubesc viata sau o urasc....eu aleg pe cine iubesc si pe cine nu...eu aleg in cine sa am incredere si in cine nu...
Stateam si ma gandeam de ce nu raspunde Domnul tot timpul?!? Vreau sa scap de o durere ce ma apasa greu, o durere ce distruge optimismul din mine...ce transforma zambetul meu in lacrimi pline de durere, o incercare pe care singura am ales sa o trec! Cum se va termina si cand? Probabil tot de mine depinde...Dumnezeu ce va face e sa-mi aline durerea si sa-mi ofere o sansa mai buna:)
Ma gandeam cat de negativisti sunt oamenii..iar eu m-am lasat influentata de ei si am ales atatea zile sa am impresia ca de ce am pierdut ceva s-a sfarsit lumea. Ah'azi cand am avut un moment de reculegere ma gandeam cum pot gandi ca un om care desi zice ca e crestin cand vine vorba de fapte..o sa ma abtin la comparatie:))
De sarbatori de obicei bisericile sunt pline..nu-i asa? Da iti poti da seama ca cei veniti de departe sunt prezenti..priveam in curtea bisericii..ah ce colectie superba de masini, dar cand am pasit in biserica, ma asteptam sa vad multe lumini, adica omul binecuvantat nu Il lauda pe Domnul neincetat?!? Nici macar o luminita nu am gasit in cei care erau cu masinile din colectia bisericii...am zis probabil e prea dimineata, a trecut ora de rugaciune..am iesit sa cant..priveam atenta la cei care nu i-am vazut de atata vreme..ah'ce haine superbe de sarbatoare, cata parada pentru Nasterea Domnului, cata pregatire..dar festivitatea? Ah'da sunt acei cativa care incearca sa umple 3 ore de slujire in biserica...in timp ce unii dorm sau viseaza la masa de la pranz!
Cat se poate bucura Isus de toate pregatirile pentru marea sarbatoare cand noi uitam de El? Sarbatorim fara sarbatorit? De ziua cuiva nu daruim persoanei in cauza daruri? Noi ne Craciun ne facem noua cadouri! Lui ce cadou i-ai dat de Craciun?
Ah'cat negativism in noi, cat de mult iubim e-ul nostru! Nu e vorba doar de Craciun, e o comparatie cum nu vreau eu sa mai fiu! Fara sfarsit..doresc sa fiu langa El neincetat, sa gandesc pozitiv chiar daca cineva isi bate joc de mine, sa zambesc atunci cand pierd ceva, sa fiu sigura ca prin El daca pierd ceva inseamna ca va fi ceva mai bun.
Iar atunci ca ma doare tare, cand simt ca durerea vrea sa acapareze cu negativism gandirea mea...sa ma ridic si sa pot zice convinsa "NU!"...acum zambesc si astept o minune! DA minunea Lui e pe cale sa apara in viata mea! Daca ceea ce am ales eu am pierdut...ceea ce voi alege in data urmatoare va fi asa incat ceea ce ofer eu sa fie indeajuns si ceea ce sunt eu sa fie privit prin ochii Lui :)

Niciun comentariu:

Postări populare