filele mele.

miercuri, 18 februarie 2009

"Vezi ca lumina din tine sa nu fie defapt intuneric! "

Privesc in stanga si gasesc minciuna, in dreapta minciuna, in spate minciuna, in fata minciuna , in jos minciuna, pana si in mine gasesc minciuna...iar cand privesc in sus cu mila Imi promite ca foarte curand ma va ridica de pe acest pamant, din acest loc care oamenii l-au transformat din Paradis in Iad...tot ce trebuie sa fac e sa-mi reumplu zilnic sufletul cu El si sa ma golesc de mine, e atat de simplu, sa raman in rugaciune!
Am fost intrebata zilele trecute cum imi dau seama cand cineva e o lumina, raspunsul desi cautam sa fie cat mai complex l-am dat simplu "privesc dincolo de aparente", am fost intrebata de ce am ales unele persoane in care sa investesc, raspunsul a fost pentru ca merita, sunt unele dintre ele care nu stiu ca sunt o comoara in ochii mei si nu stiu ca mijlocesc pentru ei, conteaza? Nu, Dumnezeu stie si imi e de ajuns!
Lumina multora se stinge cel mai repede atunci cand refuzam sa intelegem ca scopul nostru e de a ridica pe cei din jurul nostru, nu de a le aduce osanda si judecata. Cine suntem noi sa osandim cand e El peste noi toti si in fata Lui suntem toti egali? O alta cauza e acea ravna a oamenilor care iubesc sa iasa in fata celorlalti, in ultima perioada am fost numita imatura pentru ca am trecut prin ceva prin care nu am mai trecut niciodata, si nu am stiut cum sa reactonez, am facut cum am crezut, iar unde am gresit mi-am cerut iertare, ca imi cer iertare sunt imatura? Wow, inseamna ca toti crestinii sunt imaturi. Interesant cum pe zi ce trece observam ca oamenii sunt atat de ciudati, incepand cu mine, sufar de fel in tacere, iar atunci cand stiu ca trebuie sa spun ce am de spus, Dumnezeu imi da cuvinte si curaj iar oamenii imi inchid usile...
Am inteles ca lucrarea Lui va reusi in viata mea pentru ca am inceput-o de pe genunchi, chiar daca oamenii vor incerca sa nimiceasca planul Lui pentru mine, in Fapte 5:38,39 mi se da siguranta ca merita sa investesc in continuare in rugaciunile pentru cei care lupt! Dumnezeu da biruinta oamenilor care se roaga.
Dumnezeu este cu cei cu inima sincera, cei care in afara par luptatori si inauntru sunt plini de frica de El, El ii alege pe cei slabi, nu are nevoie de oameni puternici care se incred in ei.
Am realizat ca am fost oarba si El m-a vindecat, mi-a deschis ochii sa vad ca oamenii nu sunt ceea ce par, ca in oamenii sta ascunsa rautatea si atunci cand te astepti mai putin, te tai si scormoneste rana deschisa dupa care iti spun ca esti bun de aruncat la gunoi! Exista oameni de genul asta, din pacate cunosc si eu multi...am fost inteleasa gresit cand am spus ca sufar si doare, mi s-a spus ca nu stiu sa lupt, dar Iov nu a luptat? In timp ce suspina de durere?
Lacrimile imi sunt numarate, si stiu ca Dumnezeu imi da curajul sa indraznesc sa ma avant pe apa, sa cobor din barca in care am crezut ca va fi bine si sa umplu cu Isus prin credinta!
Nu stiu parerea ta despre mine, nu stiu cum gandesti cand citesti gandurile mele, nu stiu, dar nu judeca cand cunosti in parte...iar atunci cand auzi un zvon rau despre cineva sa nu crezi pana nu verifici singur. Dar atunci cand auzi un zvon bun despre cineva fii plin de fericire pentru acea persoana! Sa fim gata sa nu mai credem orice zvon si sa dam o a doua sansa!
"De astazi , eu te vreau in inima!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

"sunt unele dintre ele care nu stiu ca sunt o comoara in ochii mei si nu stiu ca mijlocesc pentru ei, conteaza? Nu, Dumnezeu stie si imi e de ajuns!"
..tocmai ne.ai spus si noua:p

Unknown spunea...

da dar nu am dat nume :)

Postări populare