filele mele.

vineri, 6 martie 2009

...dar sa nu mai TACI!


Doamne, sunt atat de goala si moale, imi simt aripile grele, nu ma mai pot ridica, puterea mea consta in puterea Ta...
Nu te mai simt, sunt ca o frunza ce si-a pierdut pigmentul, ma usuc fara prezenta Ta in mine...
Faptele mele, desi tind spre bine nu au valoare fara Tine in mine, tanjesc dupa prezenta Ta, stiu ca ma privesti si ma vrei in planul Tau, ma ti langa Tine dar nu ma atingi, ma lasi sa realizez ca fara Tine sunt ca un pui fara mama lui in primele zile de viata, ca un drum care nu are nici un scop sigur...
Astept, ravnesc sa ma certi; cearta-ma, dar te rog sa nu mai TACI. Invata-ma si incearca-ma pentru ca stiu ca in final ma asteapta o mare binecuvantare...
Sunt indragostita de Tine si iti multumesc ca ma umpli de fericire cand imi amintesc ca sunt rod al imaginatiei Tale!!!
Raman uimita si plina de rusine cand vad ca aleg sa fac binele dar reusesc sa implinesc sa fac doar raul...cand in mine tot ceea ce conteaza e chemarea Ta de a schimba omul din mine in perfectiunea Ta, iar eu ma lupt cu mine...Tu doar privesti si atunci cand nu voi mai putea duce lupta printr-o singura miscare voi iesi biruitoare prin Tine...astept..pana atunci astept....
semnat,
Maya

4 comentarii:

Anonim spunea...

"i'm waiting, i'm waiting on You Lord.no it's not easy no, but i will wait" in lacrimi impletite de mustrare Te laud Domnul meu, in clipe de rascruce te inalt in veci Tatal meu...iarta-ma ca sunt egosita...iarta-ma k ravnesc dupa lucruri pamantesti care zic ac as vrea as fie ed la Tine insa nu Te cunosc pe deplin...iti multumesc Tata ca imi areti ca un dascal...in fiecare clipa cum esti Tu, cum lucrezi.si numi soptesti ci lucrezi..o dovada mai mare ca inima mea nu exista...eu.tu maya..suntem 2...si 1... chiar 3 si 1...dar while i'm waiting i will serv You

Rodica spunea...

simt k mi se frange inima knd Dumnezeu tace atunci cand gresesc si atunci e cel mai indicat sa ne rugam cu staruinta ca El sa ne vorbeasca..sa ne calauzeasca!Dumnezeu sa te binecuvanteze Maya si sa iti ofere viata vesnica!!eu zic k meriti..te pup si te iubesc surioara kiar daca nu prea vb k mn pe mes:)..sa fi iubita si fericita!

Unknown spunea...

ah Rodica :">...ms mult! sunt convinda ca si tu ai motivele tale penru care meriti o viata vesnica, motivele fiind ceea ce Dumnezeu face cu tine! Astept sa dai un semn pe mess, nu cred ca mai am id-ul tau! :)

lui_eduard spunea...

Nu-i prima dată când găsesc scris ceea ce aș fi dori să astern pe hârtie din fața mea. Știu că îmi vei spune, din nou, că pot să scriu și eu despre aceasta; e adevărat dar mă opresc la cuvintele tale.Momentant mă regăsesc atât de bine între aceste rânduri.. despre asta încercam să vorbesc ultima dată: „Astept, ravnesc sa ma certi; cearta-ma, dar te rog sa nu mai TACI.” și eu nu știam de unde vin cuvintele: „pentru ca stiu ca in final ma asteapta o mare binecuvantare...” - erau chiar cuvintele tale

Postări populare