filele mele.

luni, 4 mai 2009

Sunt un trabant.


Eu sunt mai mult trabant, decat trabantul meu. Nu ca as avea un trabant, dar asa m-as simti daca as avea.

Spunea cineva, ca daca nu esti diferit, nu esti normal. Deci sa inteleg ca sunt normala daca ma simt mai trabant decat presupusul meu trabant?

Dar totusi, trabantul mai mult decat trabant sunt eu, iar mecanicul e Dumnezeu!

Sunt in finalul unei zile, de maine dimineata voi continua sa traiesc cu fraza care mi-a sadit-o parintii de mica : " Nu fa nimic ce n-ai vrea sa fi gasit facand cand vine Isus!" Da, stiu ca nu pot sa reusesc zilnic sa fac asta, dar cel putin exista dorinta, si va exista vesnic.

Daca citesti acum, priveste la doamna Luna, sa vezi ce imaginatie bogata poate avea Dumnezeu :) Sau, poate sunt eu prea indragostita de Luna.

2 comentarii:

Anonim spunea...

trabant. automobil.
azi am invatat despre automobile. am invatat ca ele de fapt sunt semne ale autoputerii.oamenii isi doreau sa mearga fara ca sa se miste, fara sa consume efort asa cum mergeau si zeii in mitologia greaca . si automobilele ii ajuta sa faca asta.
si cu toate astea trabantul e preferatul meu. as vrea sa fiu si eu mai trabant.
cateodata sunt automobilista, deci autoputerista..numa Tati poate sa poate sa ne ajute..

minunat text, minunata idee:)

hain spunea...

ei bine , zeii nu faceau accidente , draga anonim . :))
iar pe tine maya te mai felicit odata caci stii sa cresti in ascultare .

Postări populare