filele mele.

miercuri, 3 iunie 2009

Din nou, noi doi!


" Stateam pe geam si ma gandeam....oare unde esti? ce faci? te gandesti si tu la mine?
Acestea erau intrebarile mele ce-mi rascoleau tot-nauntrul meu, la care totusi nu gaseam nici un raspuns.
Apoi, am vazut o umbra-n soare, erai tu..te jucai c-o raza si ma priveai prin ea, c-un zambet larg, cu glasul tremurand, m-ai salutat.
Iar eu, uimita ramanand...pierduta in tine....am murmurat un mic salut.
In timp ce inima mi se facuse cat un purice de mica; tu ai trecut mai departe, surprins si parca bucuros.
Eu am ramas uitandu-ma la tine...la amandoi, si la ce-a fost.

Iar tu din nou cu raza lunii ai revenit si mi-ai soptit: "Eu sunt aici sa iti sterg lacrimi...de la-nceput...pan'la sfarsit."
Priveam uimita, inlacrimata...mai atins incet si mi-ai desenat un zambet pe fata, prin zambetul tau mi-ai reincalzit sufletul inghetat de la atata asteptare.
Mi-ai luat mana, si mai asigurat...tot ce va urma e scris acolo undeva ca e dupa voia Sa, indiferent de val inima ta o sa fie a mea...iar acum ma intrebi: "poate inima ta sa fie a mea?" "

6 comentarii:

conea spunea...

exista asa ceva?

conea spunea...

pai, o astfel de intalnire, reintalnire...relatie...

5zambete spunea...

eu cred ca exista!
minunat simtiti, tu si el, voi doi, acum, mereu :)
bucura-te de el!

conea spunea...

aham...interesant:)

kresta spunea...

stii cum imi spuneai tu ca te regasesti in ceea ce am scris eu odata?

ah, asa ma regasesc eu acum in textul asta al tau.

>:d<

giuly spunea...

uhh :>

Postări populare