filele mele.

sâmbătă, 20 iunie 2009

Raman aici...


As vrea sa stii ca nici unul dintre gandurile pe care mi le destainui, nici o intrebare pe care poti sa mi-o pui nu ma va soca vreodata. Singuratatea in care multi tineri raman cu problemele lor este o adevarata nenorocire, si poti numai sa-i sfatuiesti ca sa-si deschida inima unui om matur, cu experienta si demn de incredere.
Am ajuns din nou la concluzia : cand vrei sa te imbogatesti prea mult, adesea saracesti. Am crezut pana in dimineata asta ca asta am patit si eu, am cautat sa primesc cat mai multa dragoste si cu cat credeam ca o primesc defapt am primit minciuna si dezamagire, dar prostuta de mine, am gresit, nu am cautat unde trebuie, oricum fapta e consumata; am iubit, iubesc si voi iubi, dar nu ce esti acum ci ce erai cand te-am cunoscut; si daca ce esti acum e adevarata ta fata, voi astepta pana o sa apara acea persoana care stie sa fie cum ai fost tu la inceput, o viata intreaga. Oricum raman cu o pace, tot ce am facut e sa iubesc, acum astept sa fiu iubita, pentru ca daca multe lucruri se bat cap in cap, un lucru e sigur, iubeste si vei fi iubit!

Raman cu un gand, cu care voi ramane toata viata..." Iubirea este tare ca moartea" (C.C. 8:6)
Oricum, ai reactionat cum ma asteptam, e clar ca lumina zilei, te felicit de alegere...nici macar nu-ti dai seama ce ai pierdut sau ce noroc ai sa fi iubit asa cum esti, cu tot cu defectele tale..cati nu si-ar dori asta?
Se spune ca fata intotdeauna trebuie supusa baiatului, ea nu are voie sa-si piarda increderea chiar daca a fost deziluzionata; dar nu pricepe baiatul ce isi doreste o fata normala? Nu sa fie o sclava ci sa fie o partenera cu care sa poti intr-adevar sa devii in mod complet o "singura faptura", o fiinta noua si vie. Dar aceasta unire cere o critica reciproca, ce relatie e aceea in care nu se spune adevarul in fata? Aceea in care doar cuvintele de admiratie si de lauda sunt active...ce relatie?

"In iubire nu este teama; ci iubirea perfecta alunga teama; pentru ca teama are cu ea pedeapsa; si cine se teme, n-a ajuns perfect in iubire." 1 Ioan 4:18

Eu raman aici...asteptand ca imaginea de care sunt indragostita inca de cand eram mica si visam la o poveste de dragoste rupta din basme...acel "cineva" care nu cauta mijloace sa ma cucereasca si dupa sa-si scoata ghearele la mine...acel cineva care stie sa puna pe Dumnezeu inainte de mine! Raman aici...raman cu El, cauta-L si poate o sa dai si de mine...:)

Un comentariu:

hain spunea...

e trista postarea ta de astazi.:(
imi pare rau.trebuie sa treci prin toate astea singura,fara de fiinte umane.
sa asculti "snow patrol - you could be happy"

Postări populare