filele mele.

joi, 2 iulie 2009

Printese si printi cu masti de gheata.


Evaghelia falsa a crestinului de azi e cea in care se vorbeste dar nu se tine in fapte.
Nu ti s-a intamplat sa auzi tot felul de filosofii in care par atat de pocaiti oamenii?

Toti avem o viata care exista in functie de visele noastre, pentru ca acolo unde ne lasam inima acolo v-a fi si comoara vietii. Am auzit atatea persoane cunoscute spunand : "Am fost nascut din nou, am Duhul Sfant, sunt sfant!" Chiar esti? De ce eu nu vad in tine nici o ravna dupa Domnul, o chestie cat de mica drept dovada ca te-ai schimbat pentru El, dovada ca El carmuieste viata ta. Dumnezeu, cand tu accepti schimbarea face un fel de contract, pe viata. Ai tu semnat acesta?

Atat de usor ne este sa vorbim, dar faptele? Majoritatea "prietenilor" mei au un interes ridicat fata de moda, barfa, judecata. Da intradevar, majoritatea au inceput cu Dumnezeu dar au finalizat singuri, ne sperie responasbilitatea contractului cu Dumnezeu, ne sperie, ma sperie!

Daca esti pocait cu fapta, de ce cand cineva intra pe messenger( de exemplu) nu raspunzi ca esti prea ocupat cu persoanele care iti fac complimente false, ca doar astea te ajuta si pe tine sa te vezi atat de frumoasa/frumos, aproape perfect, nu? De ce nu ai timp sa vezi ce face persoana aia care nu e populara, pe care daca o ajuti poate nu te va lauda nimeni, acea persoana care chiar ar avea nevoie de cineva, cum poti spune ca esti "printesa lui Dumnezeu"( cat de stupide pot fi cuvintele astea din partea fetelor din ziua de azi), ce printesa? Unde scrie in Biblie asa ceva?

Iar tu "printeso", cand ai auzit ultima data de bunatate, sa mangai pe cei intristati, sa oferi un moment de bucurie in locul plansului, o haina din dulapul tau plin fetei de pe colt care e jumatate dezbracata? Cand ai zis ca persoana care nu o suporti tu e mai buna ca tine in loc de "e frumoasa dar..."; de ce pui "dar" cand tu esti printesa smerita, doar esti a lui Dumnezeu, nu?

Chiar nu stii ca tinta noastra e Cerul? Dumnezeu te-a creat sa fii unic, tot El ne-a dat creativitate..dar nu spre folosul nostru ci pentru a ne implica in lucrarea Lui. Cat te privesti in oglinda din camera sau baia ta? Te vezi printesa/print, nu? Doar ai peste 2000 de comenturi pe hi5, complimente gratis. Dar cum te vezi cand te uiti in oglinda Bibliei? Te vezi tot atat de perfect/a?

De ce alergi dupa ceva cand tu nici macar nu-ti cunosti tinta, habar nu ai cum sa te porti, pentru ca nu ai invatat, viata nu are buton de dat inapoi, chiar nu esti constient, tu omule, ca Dumnezeu te vrea acum sa ceri intelepciune. Iti cunosti tu bine pacatul si lipsurile tale?

Mi s-a facut dor zilele trecute sa am o inima zdrobita, sa port in mine plansul pocaintei, m-am intors la cimitir unde mi-am ingropat visele, m-am enervat cand am vazut cat timp am lasat sa merg pe calea pocaintei false..a fost perioada scurta din punct de vedere al timpului, dar o perioada lunga din punct de vedere al credintei. Am inceput cu visul cel mare, sa fiu un om responsabil si nu un om de o zi!

La ce folos sa mergi la biserica si sa dai impresia ca esti pocait, nu stii tu ca Biserica e singurul loc in care nu poti minti pe nimeni? Pentru ca in final tu esti cel pacalit. Am ajuns sa facem din Biserica un Spital de Urgente...uitati-va si la filmul "Not easily broken", poate va prindeti ce am vrut sa zic...la ce folos sa zici "Doamne te iubesc." cand tu alegi moda, barfa, judecata?

Pocainta e aceeasi, noi suntem diferiti.
Stii tu cand vei muri? La ce folos sa-ti faci planuri pe maine si uiti sa traiesti ziua de azi.

Caci am gustat din nou din El si m-am ingrozit sa privesc in jur si sa observ ca oriunde arunc privirea, vad numai masti de gheata...

2 comentarii:

hain spunea...

imi place mult titlul siiiiii felicitari pentru continut:)

oana spunea...

atata adevar in randurile tale.
atata dorinta dupa Dumnezeu :) dupa adevarata credinta! te respect pentru ca ai curajul sa le afirmi asa cum sunt!

Postări populare