filele mele.

luni, 3 august 2009

Ce sa faci ca sa devii nefericit!

  1. Uita lucrurile bune din viata si concentreaza-te asupra celor rele.
  2. Atribuie o valoare excesiva banilor.
  3. Gandeste-te ca esti indispensabil pentru slujba, comunitatea si prietenii tai.
  4. Considera ca esti impovarat de munca si ca oamenii incearca sa profite de tine.
  5. Gandeste-te ca esti exceptional si ca ai dreptul la privilegii speciale.
  6. Fii convins ca iti poti controla sistemul nervos prin pura vointa.
  7. Uita drepturile si sentimentele altora.
  8. Cultiva o aparenta pesimista tot timpul.
  9. Nu uita niciodata un necaz.
  10. Nu uita sa-ti para rau pentru tine.
Dar oare cine vrea asta?
Eu mi-am propus pe luna august sa fac total opusul...sunt curioasa de reusesc...ce-ar fi sa incerci si tu...poate facem o lume mai zambitoare:)

2 comentarii:

5zambete spunea...

I'm in! unde-s doi, puterea creste :D
>:D<

Anonim spunea...

mai vin si eu cu una: "iarta", dar nu pierde nici o ocazie ca sa ii aduci aminte, celui iertat,ceea ce el a facut.

cred ca voi incerca si eu.. tot opusul. Pana la 1 antrenament si apoi luna septembrie maratonul..

Postări populare