filele mele.

miercuri, 2 septembrie 2009

"Reusesti sa ai ce vrei dar nu poti reusi sa ai ce ai nevoie"


Citeam azi undeva " reusesti sa ai ce vrei dar nu poti reusi sa ai ce ai nevoie". Cat adevar!
Toti fugim zilnic sa avem, sa adunam ca VREM, iar cand realizam ca nu aveam nevoie ramanem fara curajul de a lua totul de la zero sa luptam pentru ce avem nevoie.
Si de atatea ori ceea ce ai nevoie sta chiar langa tine, dar preferi sa fii super erou si lupti ca VREI, dar uiti ca nu ai nevoie.

Sunt fericita, cu venirea toamnei m-am mutat, si am ocazia sa scap de lucrurile de care nu am nevoie, dar le-am vrut, si pastrez doar ce am nevoie. Desi e greu sa te desparti de ceva pentru care ai luptat sa ai doar ca ai vrut.

Asta facem si cu relatia noastra spirituala si relatiile de prietenie; baietii aburesc la o fata ca vor nu ca sunt siguri ca o vor de nevasta, nu e o necesitate e un moft pentru a iesi in evidenta ,"am mai puscat una", fetele devin dependente de cumparaturi nu pentru ca au nevoie ci pentru ca vor sa aibe mai mult ca cele din jur, "asta e ultima tendinta", toti vor dar nimeni nu cauta ce are nevoie.

Si ajungem in punctul in care avem prea multe adunate si realizam ca toate nu valoreaza nici un sfert din cat ai avea tu nevoie si ai evitat sa ai...si atunci ce faci?

Ma gandeam azi la ultimele persoane cunoscute care au decedat de curand, oare ele ce au adunat? Pentru ce au adunat? Dar eu? Daca maine mor ce las in urma? Sau cu ce merg de aici?

Atatea intrebari la care mintea mea fireasca incearca sa le raspunda ca e normal sa aduni si sa ai, pentru ca toti au. Dar eu nu vreau sa fiu integrata in "toti", vreau sa fiu eu, eu si Dumnezeu.
Am ramas fara cuvinte, sunt atat de franta de egoismul meu si al tau incat nu mai pot vorbi, ma pierd printre randuri si ma regasesc undeva printre lucrurile care imi inunda camera, si culmea sunt lucrurile care atat de mult mi le-am dorit si acum realizez cat de putina nevoie as avea de ele, dar de ce am nevoie unde e?

3 comentarii:

Baubau spunea...

Cam asa este Maritza....ce sa zic...in ceea ce priveste faza cu baietii si cu fetele...problema e ca baietii de au fost inventati au fost niste cuceritori...tu crezi ca ar fi fost atatea razboaie daca ei nu ar fi avut nevoie de "inca o cetate"....deaceea Dumnezeu in Biblie ne cere sa ne iubim nevestele...stie el de ce avem nevoie. In ceea ce priveste fetele si cumparaturile...este o vorba care zice...ca un barbat plateste dublu pentru un lucru care are neaparat nevoie...in timp ce o femeie plateste jumate pentru doua lucruri de care nu are nevoie...asa suntem...trebuie doar sa ne luptam sa gasim acele lucruri care merita gasite si pentru care se merita sa luptam.

dodo spunea...

Am intrat si eu din curiozitate pe bloggul tau si mai departe pe acest subiect si am fost surprins placut de modul in care gandesti, (asa frumos si original).ca o un gand geaman la cel detaliat de tine e ca " adesea noi incercam sa atragem atentia asupra noastra prin ceeace avem si nu prin ceeace suntem...si daca dintr-o data ar dispare aceste posesiuni, ce ar mai ramane oare?!?...ceva valoros?!?.....

Unknown spunea...

mersi de coment si de cuvinte dodo :)

Postări populare