filele mele.

luni, 18 ianuarie 2010

Probabilitatea posibilitatilor!

“Insa a nu ne iubi pe noi insine e o virtute numai cu conditia sa-i iubim pe altii. Cand declaram ca dispretuim totul, nu cred ca mai are importanta ce parere avem despre noi.”(Octavian Paler)

Mai mult ca probabil ii posibil sa spun ca iubesc...da iubesc, pur si simplu pentru ca asa simt; am in mine uneori o dorinta de a oferi iubire incat simt ca da pe dinafara...iubesc pentru ca iubesc, si am invatat ca iubirea e tare ca moartea (Cantarea Cantarilor), nici nu e bine sa starnesti dragostea pana nu vine ea...n-am starnit nimic, pur si simplu m-am umplut de dragoste neconditionata si sunt dispusa sa o ofer...prin zambet, prin pace, prin cuvinte de incurajare...prin tot, in limita moralitatii!

E imposibil sa zici ca nu ai motiv sa iubesti..nu cred ca exista ceva care sa produca ura totala si sa creeze numai indiferenta. Eu una n-am gasit. Spunea copilul unei mame fara picioare ca a invatat ca in fiecare dimineata sa multumeasca Domnului ca are picioare si poate juca fotbal, alt copil mi-a povestit despre sora lui care era oarba si avea bebelus, a invatat sa ii multumeasca Domnului ca poate sa vada; chiar nu ai pentru ce sa multumesti printr-o iubire neconditionata?

Eu am, chiar foarte multe motive...nu ajung intr-o rugaciune sa multumesc pentru tot..e prea mult...mult prea mult, nu probabil ci foarte posibil mai mult decat merit!
Nu trebuie sa ajungi la batranete sa iti faci o revizie printre ganduri...nu conteaza varsta ci intelepciunea ce o primesti de la Dumnezeu, oare cati tineri nu sunt mai intelepti decat batranii?

Ca sa primesti demnitate trebuie sa ceri dragoste, ca sa primesti dragoste trebuie sa te prinzi de franghia bunatatii lui Dumnezeu care nu are sfarsit!
Nu sunt "cineva" sa-mi permit sa-ti dau un sfat, dar indraznesc sa iti spun...incearca sa fii demn sa porti o dragoste neconditionata, iar atunci cand ai reusit sa te bucuri cand ajuti, sa zambesti ca esti intreg...si sa urli de bucurie ca ai ce manca, imbraca si unde dormi...atunci cand te rogi pentru inca o zi in care sa oferi ajutor batranilor, sa pui zambet pe fata copiilor, sa saturi o persoana defavorizata!




Niciun comentariu:

Postări populare