filele mele.

miercuri, 20 ianuarie 2010

Vreau....


"De multa vreme stiu din invataturile Tale, ca le-ai asezat pentru totdeauna." Psalmi 119:152

Imi ridic ochii spre Cerul Tau, Dumnezeule, si realizez cat de in neputinta sunt fata de Tine, ce as fi eu fara dragostea Ta? Doar lut...rece si fara "gust"...Te caut din nou, Te vreau acum Doamne, pana nu ma racesc definitiv, pana nu ajung sa pierd darul cel mai important, mantuirea!

Ravnesc sa port lumina Ta, sa fiu ce vrei Tu-n viata mea, tanjesc la noptile cand iti vorbeam iar Tu sub aripa Ta ma ocroteai...acuma taci...si tac si eu, ce ipocrita sunt mereu; Te caut tacand, privesc cu ochii spirituali inchisi si ma astept sa ma simt binecuvantata, nefacand nimic ma mir de ce nu Te mai simt!

Oh'Dumnezeule, scoate-ma din ipocrizia in care sunt, fa-ma sa fiu din nou umpluta de Duhul Tau cel Sfant; vreau sa fiu in ravna dupa Tine...sa petrec nopti intregi in dragostea Ta...sa simt binecuvantarea Ta prin fapta mea...tanjesc Dumnezeule la bunatate, dragoste si dreptate...Tu esti in orice vietate, te caut ...dar inca tac, in egoismul meu, sunt om si asa e omul mereu...

Vreau smerenie din Tine, vreau sclipire din Cerul Tau sfant, Te vreau oh'Doamne...cine nu ar vrea dragostea Ta? Esti cel mai perfect ca Tata, cel mai bun ca Prieten si cel mai desavarsit Dumnezeu!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

cuvintele tale sunt atat de profunde...imi place:)

hain spunea...

o rugagiune sincera ..

hain spunea...

*rugaciune

Postări populare