filele mele.

luni, 1 februarie 2010

studenta in Romania.

Probabil vei spune ca toti avem si zile negre...sunt pe cale sa inchei una...azi chiar am simtit ce inseamna sa traiesti intr-o tara in care normele morale sunt la pamant. Unde s-a mai intamplat sa stai 10 ore pe un coridor sa astepti sa intri in sala de examen, sustinere de proiect, si cand reusesti intr-un final sa intri, profesoara, posibilitatea ca era extenuata e clar de cel putin 90%, dar eu ce vina am? Am stat si eu 10 ore pe o banca, asteptand...o nota! Si nu ca ar interesa-o pe ea cat am asteptat, s-a saturat draguta de ea sa asculte toate minunatiile si balivernele scrise de noi, studentii, si s-a apucat sa ma intrebe din cursuri...ce cursuri? Era vorba ca sustin un proiect..am pierdut o saptamana sa redactez ceva si nici macar nu ii pasa?!?; macar bine ca am luat examenul.
Ce s-a intamplat cu educatia din Romania? Daca si profesorii care predau despre educatie nu stiu sa fie corecti si nu sunt un exemplu...la ce sa te mai astepti in invatamantul romanesc sa vezi o implicare a profesorilor in educarea elevilor?
Oricum, sunt studenta si n-am dreptul sa comentez fata de "mai marii" nostri...ce fel de "mari" sunt, eu una nu stiu...au ei cunostiinta generala...sau au avut si ei pile ca si colega mea...oricum ar fi, cred ca o sa iau mai in serios ceea ce se rezuma la rugaciune pentru educatia din Romania, chiar e nevoie!

8 comentarii:

printrenori spunea...

maya,:) este o vorba la politehnica: "cine nu stie sa faca, se apuca de predat".

un filozof roman spunea printre altele ca:" n-am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia".

si ca si concluzie... nu mai pune atata suflet. cand vine vorba de profii din ziua de azi... singura chestie care te pot invata e frustrarea.

Unknown spunea...

nu e vorba ca pun suflet...dar chiar e frustrant ce se petrece:)

printrenori spunea...

cel putin inveti inveti ceea ce predau profii: frustrarea:D
asa-i ca te bucuri ca traiesti in romania? cu r mic.

Unknown spunea...

ca e cu "r" , da..dar daca era cu "R"nu ma bucuram :))

manu spunea...

Nu-i stres, in curand se va scrie cu doi r, adică Rromânia (de la fraţii Rromi).

Legat de facultate, nu ştiu cine-a fost filozoful care n-a lăsat şcoala să-i afecteze educaţia dar bine-a făcut.
Azi câştig din ceea ce-am învăţat eu singur, şcoala a fost doar ca să mă-nveţe să fac contracte şi să cer avans că lumea te-ar ţepui la orice pas. Da, a fost nevoie de ani de şcoală românească pentru atâta se pare.

La job oricum ţi se va cere experienţă, iar dacă n-ai, dă-i şi dă-i pe traininguri, specializări, etc etc.

printrenori spunea...

rectificare. pare-se ca filozoful respectiv nu era chiar asa de filozof si nici macar roman. e vorba de mark twain.
a gresi e omeneste. a ierta e divin.

Soby spunea...

Nu e ceva nou. Si mereu a fost asa.

Anonim spunea...

Mda... Eu am fost intrebata, la sustinerea licentei, ce citesc eu, asa pentru mine, fara vreo legatura cu facultatea mea sau cu stiinta. :) Ceea ce ar fi putut parea dragut, daca mi-ar fi citit cineva lucrarea sau daca m-ar fi lasat sa o prezint.
Dar poate ajungem noi profesori si schimbam sistemul! :)

Postări populare