filele mele.

miercuri, 24 martie 2010

Mi-ai daruit....


E primavara..nu doar afara...e primavara in mine, ai rasarit cand credeam ca inghetul va cuprinde toate maruntaiele din mine; ai aparut cand credeam ca totul e rece, pentru ca asa trebuie sa fie tot timpul; ai aparut...m-ai invaluit intr-o caldura plaucta...nu caldura torida de vara..ci o caldura primavaratica, care a reusit sa transforme totul in viata..sunt vie!!!

Aparand mi-ai daruit si pace, dragoste, calm....e soare!

Ai fost atat de dragut cu mine incat mi-ai daruit fericire...zambesc, asa cum doar cand eram copil zambeam..sau poate inca sunt...copil!!

Inainte sa pleci, mi-ai daruit si un ghiocel, ai spus ca puritatea trebuie sa fie in cel ce isi innoieste viata...am devenit...sau, din poate, poate eram..caci acum chiar ma simt...pura!!!

Desi as fi vrut sa mai stai, sa impartasesc cu tine bucuria de a fi un copil viu prin puritatea daruita de tine...am inteles...sunt multe alte suflete ce asteapta ca si mine, iar eu... acum sunt vie!!!

Mi-ai daruit sclipiri de Cer, iar la plecare mi-ai soptit, lasandu-ma inlacrimata:
- Esti cea mai frumoasa cand plangi.

Te voi astepta, si la sfarsitul iernii viitoare...sa-mi dezgheti sufletul si sa imi largesti zambetul...pana atunci....zambeste si tu!


Niciun comentariu:

Postări populare