filele mele.

miercuri, 24 martie 2010

Provocare!!!

Ey'daca timpul nu mi-a permis sa mai postez...ma gandeam dupa toate seminariile si cursurile la care am luat parte in ultima perioada, sa va provoc sa imi raspundeti la ceva:D
E vorba de puterea iertarii, de modul si conditiile, daca le pot numi asa, prin care reusim sa iertam.
Sunt 4 afirmatii, iar celor care au luat parte la acest seminar o sa va rog sa nu dati raspunsul:))
Ceea ce trebuie sa faceti e sa spuneti pentru fiecare punct daca e afirmativ sau negativ:

1. Nu poti ierta pe cineva in modul cel mai sincer numai daca persoana arata o remuscare pentru ce a facut.

2. Daca cu adevarat ai iertat pe cineva, ai vrea ca persoana sa fie dezlegata de consecintele actiunii ei.

3. Daca intr-adevar ai iertat pe cineva, trebuie sa-ti recladesti relatia cu persoana respectiva.

4. Daca cu adevarat ai iertat pe cineva, trebuie sa fii in stare sa uiti ce ti-a facut persoana respectiva.

2 comentarii:

Anonim spunea...

EU as spune afirmativ la toate, dar depinde de situatii, cred!
si ma bucur ca iei parte la astfel de seminarii si cursuri..de apreciat!

... spunea...

1 si 2 true, dar cu al 3`lea nu`s prea de acord :)) iar 4 mai mere :D

ps- cand ti`am vazut la status am fo tare curioasa la faza cu rpovocarea:> :-)

be blessed dear MAYYYYYYA >:D<

Postări populare