filele mele.

miercuri, 5 mai 2010

Hai sa ne mintim.


Unele experiente din zilele trecute m-au facut sa ma gandesc...cat conteaza sinceritatea mea daca oricum sunt bagata in probleme prin minciunile altora?
Nu stiu exact raspunsul...dar prin asta Dumnezeu m-a trezit la realitate, si anume oricine te poate dezamagi in orice moment...fiindca suntem oameni si stiu ca la randul meu si eu am dezamagit, dar nu e vorba ca sunt dezamagita, in final o sa-mi treaca si asta...dar incerc sa inteleg...ce satisfactie au oamenii care iscodesc?

Fetele au obiceiul acesta in relatii si mai ales cand sunt in pragul despartirii ajung atat de disperate incat sunt in stare de orice...si nu inteleg faptul ca asa sunt baietii...sau in conceptia mea asa ii vad...ipocriti cu totii, pana inteleg ca nu numarul fetelor cucerite sau dorinta de a-ti satisface poftele sunt importante..ci relatia cu Dumnezeu iti da persoana potrivita cu care sa imparti totul...nu o zic cu jignire sau o intentie rea..dar asta e realitatea; cel putin din punctul meu de vedere. Cat despre cei care sufera, indiferent ca e fata sau baiat, as zice sa nu mai cautam sa rezolvam noi totul...sa lasam sa fie asa cum e, pentru ca in final..fiecare lucru isi are vremea lui. La ce folos sa ne opunem planului lui Dumnezeu? Ceea ce face omul , Dumnezeu poate distruge, dar ce face Dumnezeu omul nu are putere sa se opuna, si cred ca lectia asta trebuie sa o invatam cel mai bine...cat despre gandul cu care am inceput si m-am pierdut din nou printre cuvinte, o sa iau totul ca o lectie si daca pana acum stiam ca nu e bine sa minti si sa iscodesti...doar pentru ca am vazut cum te simti sa fi mintita...o sa incerc sa nu provoc acelasi sentiment altuia, in final suntem oameni, gresim si iertam...pentru ca judecata e in mana Lui.

Si va las cu inca un gand...nu faceti nimic ce nu ati vrea sa vi se faca si mai mult nu ati vrea sa fiti gasiti facand cand vine Isus!!!

Niciun comentariu:

Postări populare