filele mele.

vineri, 25 iunie 2010

De ce eu?

Intrebarile nu inceteaza sa apara...sunt plina de MINE...ma simt prea goala cand nu esti Tu; ce sunt eu fara siguranta Ta? Ce sunt eu fara nadejdea Ta? Ce sunt eu...?

Si stiu...esti chiar langa mine si eu Te simt asa departe...ma lupt cu eu-ul meu sa Iti faca loc sa preiei carma sufletului meu...vreau deciziile care le iau sa fie doar dupa voia Ta...nimic din mine sa nu fie dupa mine...vreau totul, absolut totul dupa Tine...caci in final, ce sunt eu...?

Sunt lupte care parca nu au sfarsit....sunt lupte care dor...dar ma fac sa zambesc...naivitatea isi spune cuvantul, as vrea ca in lupta mea, desi nu Te simt..sa fii...sa lupti; caci in final...ce as putea castiga fara Tine...?

E bucurie in sentimente si lupta in suflet...e siguranta in inima si indoieli in minte...si ma gandesc ca Satan doar in minte imi ajunge...inima e a Ta, deci in final iti multumesc pentru siguranta Ta!

E o amestecatura de cuvinte in mine...as vrea sa le exprim, dar inca ma abtin...temerile nu intarzie sa apara...caci in final...pentru ce as mai lupta daca nu as avea si temeri, caci altfel cum as intelege ce sunt eu fara Tine...?

Si totusi...in nelinistea mea esti TU...nu te simt...eu-ul meu refuza sa te simta...dar te cheama, subtil...si in ascuns..ravneste sa-l dobori si sa vii Tu in locul lui...ah'cat as vrea sa fiu prin Tine...desi sunt...inca vreau...vreau mai mult..vreau un infinit..de Tine!!!

Cred ca oricine m-ar intelege cand spun ca vreau sa ard pentru Tine...defapt, nu, eu nu ma inteleg....sunt prea plina de mine...dar incerc...cred ca o sa inteleg in final....pentru ca in final...ce sunt eu...?

Stii ce nu inteleg? De ce eu?

Niciun comentariu:

Postări populare