filele mele.

sâmbătă, 28 august 2010

Vine toamna.

E liniste peste tot...sunt din nou la munca...singura, defapt cu prezenta Ta.
Privesc pe geam, se simte toamna...stejarii din cetate deja incep sa rugineasca...vantul e jucaus cu frunzele...iar turistii...tot mai rari...chiar vine toamna!


Dar totusi, e placut...privesc sighisorenii, defapt sighisorencele grabite...care vin sau merg la piata sa isi cumpere legumele...mie dor de mirosul mancarurilor pentru iarna...mie dor de copilaria in care toamna ma anunta ca trebuie sa incep sa mai cresc cu un an...acum, acum am crescut...tineretea...ma mai anunta ca ma asteapta momentul in care voi deveni adult!

Privesc inca in Piata Cetatii, inca ma simt binecuvantata cu locul de munca...mai am o luna, dupa care voi redevenii bine cunoscuta voluntara a fundatiei...imi place si statutul acesta.

Si continui sa ma intreb..unde a fugit vara? Nici n-am apucat sa o simt...prea scurt a fost timpul in care m-am jucatcu valurile marii si am privit rasaritul...prea scurta a fost vara pentru mine...probabil si pentru tine...

Si totusi am motive sa ma bucur...toamna e perioada in care devin melancolica..dar melancolia mea o petrec cu Tine...e placut sa stau in prezenta Ta...vor veni iar zilele in care voi petrece timpul pe banca mea preferata...unde ma voi putea delecta cu gandurile Tale...cu privire  la mine, cu privire la noi...:)

Acum plec...turistii s-au gandit sa intre si pe la mine...merg sa mai studiez din creatia Ta...:)

7 comentarii:

Anonim spunea...

melancolic. trist. tu nu esti asa.

Unknown spunea...

dar cum sunt ?

Enigmaticul spunea...

Mai ai o parte mai frumoasa...este energica si plina de viata si ori de cate ori am tangenta cu ea ma simt si mai mandru ca esti a mea :)

Alice spunea...

nu conteaza asa mult cum esti, ci cum vrei sa fii.
pentru inceput...incearca sa zambesti in fiecare zi :)
>:d<

Unknown spunea...

zambesc zilnic fara sa incerc :P
daaaa si eu sunt mandra tare sa fiu a ta >:D<

Anonim spunea...

De zambit.. nu prea zambesti.. Cam asta ar fi minusul tau. :)

Unknown spunea...

inseamna ca nu m-ai vazut in ultima perioada :)

Postări populare