filele mele.

miercuri, 8 septembrie 2010

Si inceputul toamnei il incep cu Tine.

Din nou intunericul invaluie imprejurimile din vederea de la geamul meu...doar luminile orasului ma lasa sa observ ca totusi e suflare..inca exist...inca respir...

Iesind pe terasa simt mirosul toamnei, si melancolia incearca sa imi patrunda gandurile...dar Tu decizi sa ii iei locul, ce placut e...parca iti simt fiecare imbratisare, simt cum aripile Tale ma invaluie in ocrotire...dragostea Ta ma face sa zambesc...ma simt implinita cand esti langa Mine...defapt...Tu esti tot timpul...ar trebui sa spun..ma simt implinita cand vin eu langa Tine?!? 

Oh'de n-ar fi eu-ul meu atat de incapatanat...de as face totul dupa voia Ta...ma intreb, mai exista oameni care sa fi renuntat 100% la eu-ul lor pentru Tine?!? Ma indoiesc ca in ziua de azi mai exista asa ceva...chiar azi ma gandeam...priveam pe geam, de la locul de munca la oamenii grabiti...statistic vorbind cred ca undeva la 99% din ei erau ingandurati cu privire la problemele care ii afecteaza in principal pe ei...in fond, la ce mi-ar ajuta sa ma consum pentru problemele altora?!? 

Cred ca ma opresc aici...nu vreau sa ma pierd de imbratisarea Ta gandind prea mult...vreau sa raman cu Tine...iar dimineata, daca e dupa voia Ta...vreau sa incep o noua viata impreuna cu binecuvantarea Ta...ah'si stii de ce? Esti singurul demn de orice lauda...si nu vreau sa incetez sa iti multumesc pentru tot...cu familia, prietenul si prietenii mei...ma simt cea mai binecuvantata...

Acum ma retrag din mediul public...vreau sa raman cu Tine...ma simt atat de bine langa Tine....ma pregatesc sa adorm in bratele Tale, intre timp...spune-mi, unde trebuie sa ma mai schimb?!? 


Niciun comentariu:

Postări populare