filele mele.

miercuri, 13 octombrie 2010

Cauti sa fi popular?

Si de ce nu as zambi cand tot din jurul meu zambeste? Si de ce mi-as pierde credinta cand am un Dumnezeu care poate muta si  muntii? Si de ce as alege o viata in pacat si mizerie cand pot avea GRATUIT o viata plina de dragoste si pace?

De ce? Pentru ca inconstienta umana are impresia ca daca Domnul a creat omul pentru lume si lumea pentru om...ne apartine...oare?!? 

Toti se straduiesc sa fie cu adevarat stapani pe vietile lor..si totusi, inca nici un om nu a reusit; toti vor sa fie in functii sus puse...cauta sa fie populari si cat mai scosi in evidenta...si totusi..inca nici un om nu l-a intrecut pe Dumnezeu. Eu? Nu vreau popularitate..vreau cunoastere de sine...asa incat sa-mi cunosc gandirea si din exteriorul eu-ului meu, ca sa pot schimba ce nu e dupa voia Lui; nu vreau sa am o functie mai sus decat una prin care pot sluji Domnului...si  vechimea muncii mele sa nu creasca doar pensia ci si credinta in Domnul...

Ah si desi toti din jurul meu se grabesc dupa castiguri materiale...eu lupt sa ma grabesc sa adun castiguri spirituale...si asa...pot spune, zambesc desi incercarile ma impresoara...rad desi lacrimile sunt pe punctul de a izbucni..si asta, pentru ca imi doresc sa fiu cu adevarat plina de credinta...pentru ca invat sa ma rog si sa multumesc ca si cum deja mi s-a si rezolvat problema...pentru ca asa ii simt prezenta cel mai bine...stiai ca asa nu doar Dumnezeu e permanent cu tine, ci ajungi sa fi si tu in permanenta prin El?!?

Si ma intreb...tu de ce n-ai zambi?!?

Niciun comentariu:

Postări populare