filele mele.

joi, 21 octombrie 2010

Si da...ma intreb...Doamne, cum ne mai suporti?!?

Stii ce?!? M-am saturat de mine...m-am saturat sa par ce nu sunt...m-am saturat sa ma vad cum as vrea si sa nu devin...m-am saturat!!!

M-am saturat sa ma plang si sa dezbat problemele mele..si totusi, nici un "prieten" nu ma intreaba prin ce trec si cum sunt, in afara de prietenul meu.
M-am saturat sa fiu buna doar pentru ascultat si nu pentru "golirea sufletului meu", stiai ca sunt om?!?
M-am saturat sa ma rog doar pentru ca trebuie si ca asa am fost crescuta, pana la urma partasia nu tine de cei 7 ani de acasa.
M-am saturat sa nu am timp de mine...m-am saturat...poate uneori sunt satula si de tine....!!!

Si stii ce? Din nou m-am plans...pentru ca sunt satula, chiar sunt satula de mine...si da, dupa ce am citit postarea lui Ionut ( http://artistu05.wordpress.com/2010/10/21/pentru-el-cine-exista/ ) mi-am dat seama cat de usor ajungem la superficialitate...si cat de mult ne place acolo, oare pentru ca nu ne confruntam cu adevarata lupta spirituala?

In final, Doamne, ma gandesc ca esti satul de atata prostie si ipocrizie cata purtam in noi, si nu jignesc pe nimeni personal prin spusele mele, dar suntem plini de egoism prostesc, de minciuna, lacomie, si ma intreb...oamenii din jur ce lumina mai pot vedea in noi, crestinii de azi?!?

Cand ai intrebat ultima data o persoana daca are nevoie de sprijinul tau? Fie el in rugaciune, financiar, o vorba de incurajare etc., cand ai zambit celor din jur spunandu-le cu inima sincera ca sunt frumosi?!? Cand a fost ultima data cand ai dedicat ziua unei persoane nevoiase in loc sa o petreci cu prietenii in mall?!? Ah'si cand ai petrecut o seara mai mult in rugaciune decat pe net?!?

Si da...ma intreb...Doamne, cum ne mai suporti?!?

Niciun comentariu:

Postări populare