filele mele.

joi, 10 februarie 2011

Cu dragoste pentru el. (Manu Petroi)

Imi placea ideea de a visa cu ochii deschisi la persoana care va fi compatibila cu mine; curiozitatea mi se intindea pana la cele mai mici detalii, dar niciodata nu am ajuns la ceea ce esti tu...niciodata nu mi-am permis sa visez atat de departe.

Niciodata nu am crezut ca defectele unei persoane pot fi atat de bine incadrate in acceptiunile mele, nu vroiam perfectiune ci un om care sa fie imperfect in imperfectiunea mea!! Si acela se pare ca esti tu; mai mult decat am vrut si mai putin decat perfectiunea; esti tu!!!

Nu voi inceta sa multumesc Cerului pentru ploaia de binecuvantare care am primit'o prin tine; nu voi inceta niciodata sa multumesc lui Dumnezeu ca e atat de creativ cand vine vorba de daruirea perechii; nu voi inceta niciodata sa iti multumesc tie ca ma iubesti pentru ceea ce sunt si nu pentru ceea ce ti-ai dori sa fiu, insemnand ca sunt ceea ce ti-ai dorit...!!!

Eu?!?\
 Continui sa ma indragostesc in fiecare zi de tine...
Continui sa zambesc cand imi apari in minte...
Clipele langa tine mi se par atat de scurte iar cele la departare eterne...
Ceea ce fac nu e intotdeauna ce doresc, dar ador cand imi spui "stiu ca ma iubesti.."...
Cand par pierduta...defapt ma gandesc la ce suntem si ce vom fi noi, chiar imi place sa visez...
Inca ma umplu de fluturasi la privirile tale insistente...
Nu vreau sa incetez sa cresc in dragoste...

Tu?!?
Nu ma lasa niciodata sa cad..
Nu vreau sa fii nimic....vreau sa fii tu!!!
Iubeste'mi lacrimile, ca sa am siguranta ca ma intelegi si in nevoi....
Iubeste'mi zambetul si privirea jucausa, sa am siguranta ca ma vrei fericita...
Nu ma fa fericita...invata'ma sa fiu fericita!!!
Pierde'ma de lumea rea si inchide'ma in lumea ta...
Descrie'mi povestea noastra, sa pot avea povestea mea completa...
Sa nu uiti ca Luna e acum si prietena ta, care ne leaga dragostea in toiul noptii, mangaindu'ne dorul in departari...
Si nu in ultimul rand...nu uita indragosteste'ma de tine in fiecare zi...:)

va urma...(14.02.2011)

7 comentarii:

Anonim spunea...

woooooooooow :D

emm a. spunea...

Manu, norocosule!!!!!! :))

Maya...:X nu mai am cuvinte..

Dumnezeu sa va mentina in continuare funia dragostei strans legata/impletita'n trei! :* >:D<

Unknown spunea...

:))) multumim Emma...amin >:D< :*

Anonim spunea...

bravo scumpo! ce mult ma bucur pt voi!
i love you!
Dl sa va binecuvinteze in toate!!!!!

Anonim spunea...

Ataaaat de frumos!! Ma bucur tare mult pentru tine Maya. Si imi place tare mult aspectul blogului tau!:)

Unknown spunea...

multumesc frumos, Andre >:D<

hopeful_ed spunea...

Dumnezeu sa va binecuvinteze pe voi doi cu multa dragoste unul pentru celalalt si dragoste pentru El.

mi-a placut mult un gand..

"Descrie'mi povestea noastra, sa pot avea povestea mea completa..." - as zice ca e adevarat si pe plan spiritual.. sa stim mai mult despre relatia ce o doreste El cu noi, pentru a ne intelege povestea noastra ca oameni pe acest pamant

Postări populare