filele mele.

luni, 4 aprilie 2011

Farame din jurnalul unei anonime...

"Ma simt atat de mica cand ma uit la ce am...ma simt atat de neputincioasa in ce am de facut...ma simt atat de goala pe cat de plina sunt...ma simt departe desi sunt atat de aproape, ma simt atat de slaba pe cat de tare sunt; dar cel mai rau doare cand ti se aproba ca esti..ca ai fost si e posibil sa mai fii...

Noaptea doresc sa fie zi...iar ziua, astept noaptea...ca nimeni sa nu-mi observe lacrimile iar intimitatea mea sa nu-mi fie deranjata...iar noaptea, doresc sa fie zi, ca lacrimile mele sa fie inlocuite cu falsitatea zambetului, oh cat talent am in actorie...

Azi...chiar azi, ai ales sa fi si tu de partea celor care prefera sa nu ma inteleaga...sa dea vina pe gandirea mea si nu pe ceea ce chiar se intampla...sa creada ca reactiile mele sunt puerile, in timp ce eu sunt atat de convinsa ca am dreptate...oh'cat mi-as dori sa fii deschis, macar tu, sa ma intelegi, sa ma asculti...iar lacrimile din toiul noptii sa-mi fie oprite de mangaierea ta. Dar acum nu esti...acum esti preocupat de tine...eu..eu ce contez?!? In fond, sunt nimeni...si nimic.

Azi ma simt slaba, Doamne, azi nu Te-am cautat de groaza ca altceva nu fac decat sa ma plang...nu mai stiu sa ma rog...ori nu mai am rabdare...nici eu nu stiu ce e cu mine, dar inteleg ca Tu esti in fiecare incercare si in fiecare gand...si chiar daca timpul meu nu mai e atat de placut facut dupa voia Ta, Tu nu incetezi sa ma binecuvantezi cu zile insorite si nopti in care imi veghezi si numeri fiecare lacrima pe rand. Stiu ca rasplata mea o sa fie nemeritata...si mai stiu ca lacrimile mele vor fi uitate de orice om, dar Tu vei stii in veac fiecare lacrima varsata in nevinovatie....

Acum inchei...lacrimile vor sa curga iar, oare vei face minunea sa ma adormi in bratul Tau iar? "


3 comentarii:

Anonim spunea...

Asa ma simt si eu..

Lavinia Dance spunea...

nu esti un nimeni alunga-ti gandurile asta, la fel gandesc si eu uneori si nu e bine, mai intai de toate suntem copii Lui si avem pret in ochii Lui.

scrii frumos..
nu te descuraja, apropie-te de El, El iti va da alinare..
stiu ce spun..

Unknown spunea...

stiu ca sunt fiica Lui :) dar sunt om si firea inca locuieste in mine. oricum nu m-as lasa ravasita de sentimente trecatoare...doar uneori durerea e si constructiva :)

Postări populare