filele mele.

miercuri, 20 aprilie 2011

Scrisoare pentru El.

Azi mi-ai zambit toata ziua prin Soare, ai fost atat de atent cu mine; m-ai ocrotit pas cu pas; pana si in timpul cursurilor iti faceai loc printre crengile copacilor sa lasi o raza sa-mi mangaie obrazul prin geam. Sa zic ca nu esti minunat? Copacii aceia superbi infloriti pe care i-am admirat nu m-au invatat altceva decat sa inteleg mai mult cata frumusete exista in Tine, berzele care revin la cuiburile lor si toata verdeata de pe dealuri nu-mi lasa in gand decat fericire, esti atat de Creativ.

Si cand ma gandesc ca omul, adica si eu, suntem creati dupa Chipul si Asemanarea Ta....inseamna ca omul e cea mai frumoasa creatie a Ta?!? Oh'da, omul e frumos cum L-ai creat Tu, daca ar stii sa se pastreze frumos si daca si-ar aprecia frumusetea cum stii sa o faci doar Tu...

Acum stau si privesc din camera mea apusul, e deosebit, Soarele bate spre mov iar cerul spre roz...esti Miraculos, stiai?!? Imi place enorm de mult cum te joci zilnic cu culorile naturii...imi improspatezi inima cu fericire...imi pictezi peisaje unice in fiecare zi, ce poate fi mai minunat decat culoarea naturii?

Cand am intrat in camera, inainte sa privesc apusul glorios, am fost izbita de singuratate...oh'si cat de repede ai reusit sa imi amintesti ca niciodata nu ma vei lasa, cu nici un chip nu ma vei parasi...ma simt imbratisata de dragostea Ta...

Raman langa Tine...lipsa oamenilor nu ma mai afecteaza ca altadata...acum ai devenit Tu scopul meu cel mai important, multumesc ca m-ai ales si sunt in Tine. Multumesc ca imi vorbesti prin creatia Ta intreaga, si pentru ca imi dai intelepciunea sa inteleg ceea ce imi soptesti...caci in final, prin orice soapta, Tu imi spui cat ma iubesti...

Adorm, intrebandu'ma, eu cum iti arat ca te iubesc?

Niciun comentariu:

Postări populare