filele mele.

luni, 14 noiembrie 2011

Tu ai prieteni?!? Eu NU!

De mica am invatat ce inseamna sa treci prin incercari, ce inseamna sa ai din punct de vedere material tot ce iti doresti, dar sa nu ai puterea sa te bucuri din cauza lipsei sanatatii.
Am invatat sa ma inchid si sa par fericita! Am invatat sa evit sa discut cu oamenii despre ce probleme am eu, toata lumea ma stia ca fata rasfatata si implinita, chiar credeti ca exista asa ceva?!?

Va zic eu, nu exista oameni pe deplin impliniti, decat cand cunosc cu adevarat scopul pentru care traiesc. Eu acum stiu pentru ce traiesc, dar stiu ca emotivitatea mea este atat de slabita incat nu pot sa raman imuna la problemele apropiatilor, care in final ma afecteaza si pe mine. Studiind psihologia am invatat ca motivul pentru care suntem asa multi oameni pe pamant este pentru ca avem nevoie unii de altii, si am acceptat sa ma deschid in fata multor prieteni care imi spunea ca sunt cea mai buna prietena a lor, ca le sunt un adevarat sprijin, le sunt draga, si multe alte afirmatii care se spun in relatiile de prietenie; si nu mare mi-a fost uimirea ca atunci cand m-am deschis...nu a fost nimeni sa ma asculte! Nu am suferit un soc, chiar ma asteptam sa fie asa...am invatat din lectiile de viata a altora ca prietenii sunt acolo cand au ei nevoie de tine...

Insa, acum, cand incercarile parca ma sufoca, am nevoie de sustinere "palpabila", ma descarc in fata lui Dumnezeu...dar tot Dumnezeu ne invata despre prieteni si rolul lor. Mi-am exprimat durerea, asteptand ca prietenii care sustin ca imi sunt prieteni sa imi sara in ajutor, ghiciti ce, ati ghicit , nu?!? Nici macar UNUL nu m-a cautat....insa, spre uimirea mea cea mare, am primit incurajari si maini mangaietoare(virtuale) de la persoanele care ma asteptam mai putin si care mi-au dovedit ca exista si OAMENI!

Nu judec, poate si eu am reactionat la fel la problemele celor din jur...insa niciodata intentionat! Nu barfesc, nu dau niciodata nume, doar eu si Dumnezeu stim despre cine e vorba. Nu ma plang, ci ma afirm...poate, tu, cititorule, vei invata din experienta mea...nu te descarca la cei care iti spun ca le esti prieten...descarca-te la cei care tac si fac, asta pentru a avea si roade!

Acum, ma opresc aici...revin cand uimirile mele cu privire la cei care sunt OAMENI, ma vor coplesi din nou! Prieteni OAMENI va doresc !

4 comentarii:

IonicăG spunea...

Nu ești singura care crede asta. Din punctul meu de vedere... avem foarte mulți ”prieteni”,când avem, când avem bani, faimă, când avem ceva să le oferim, dar când toate astea se termină ce crezi? Nu mai e nimeni.Au plecat... E foarte greu să te uiți în urmă și să nu îți vină să crezi că este chiar așa. Din păcate fiecare cred că avem prieteni din această categorie... Și eu cred că Isus e cel mai bun prieten al omului, căruia poți să îi zici orice și oricât și să nu zică la alții sau să se plictisească. :) El nu o să ne dezamăgească niciodată !

Masaj erotic Craiova spunea...

nu esti singura in fata vietii dar nu uita ca e tare greu sa gasesti PRIETENI...!

Anonim spunea...

Nu pot sa cred asta Maya! esti o persoana ce inspiri incredere, esti o dulceatza din punctul meu de vedere! sa nu fie nimeni in jurul tau sa te asculte? nu pot sa cred :-W

Unknown spunea...

IonicaG...e foarte adevarat ce ai scris, din pacate as spune...si da, e bine ca avem un Dumnezeu! :)

Anonim...nu stiu cine esti, dar multumesc pentru aprecieri...insa o relatie de prietenie nu se rezuma doar la ce ofer eu...ci si la ce primesc :) Am prieteni, insa nu i-as putea numi apropiati sau cei mai buni ! Insa am persoane care imi sunt dragi si la care tin :)

Postări populare