filele mele.

luni, 12 decembrie 2011

Pentru ce sunt bloggerii?

http://www.catavencii.ro/Cand-bloggerii-se-joaca-de-a-jurnalistii-si-de-a-dumnezeu_0_2177.html#

Inainte sa citesti ce scriu, trage cu ochiul la link-ul de sus!
Nu mare mi-a fost mirarea sa citesc si sa cred ca se poate intampla asta. Nu ma consider bloggerita, blogul meu e personal si asa o sa ramana. Scopul meu e de a-mi descarca gandurile si a va incuraja sa iubiti viata si sa gasiti scopul cel adevarat!

Dar gata despre mine, sunt nervoasa, nu sunt cititoare a lui Visurat , am ajuns de vreo 3 ori la el pe blog, din greseala si de fiecare data mi-am pus intrebarea de ce il citesc oamenii cand exista presa adevarata ?!?
Dar nu judec, pana la urma si el se poate intreba de ce m-ar citi cineva pe mine, sau pe altii. Fiecare avem felul nostru de a ne exprima, insa e absurd sa te folosesti de cazurile umanitare, sa iti aduni cititorii. Ah'si sa vrei sa faci pe SuperEroul :)

Cred ca daca chiar considera ca are calitatile necesare pentru un jurnalist, sa devina unul, nu?!?
Dar nu am inceput sa scriu pentru a critica. Imi cer iertare pentru scapare, dar trebuia sa o spun intr-un fel sau altul!

Ceea ce vreau sa va rog e sa ajutati si voi la inlaturarea barfei si sa il ajutati pe Tudor, care chiar are nevoie de ajutorul nostru. Daca nu poti ajuta prin sms, atunci spune celor din jur ca zvonurile nu sunt adevarate si ca pot face o fapta buna in prag de sarbatori :)

Iar eu...revin cu postarile mele, de maine!
O noapte pazita de Domnul va doresc ! :)

Niciun comentariu:

Postări populare