filele mele.

sâmbătă, 4 februarie 2012

Tu cum procedezi la un interviu ?!?

 tanara dorea sa se angajeze la o firma. Cand a citit o intrebare pe formularul de cerere, i s-au inmuiat picioarele. Intrebarea era: “Posedati aptitudini de conducator?” Fiind o fata sincera,ea a scris “nu” si a predat formularul cu o inima neincrezatoareSpre surprinderea ei, a primit o scrisoare de la conducerea firmei: “Citind cererile de angajare am constatat ca 1452 de solicitanti sunt buni de conducatori. Am acceptat cererea dumneavoastrapentru ca este a unei singure persoane care vrea sa se subordoneze.”


Aceasta povestioara m-a facut sa ma gandesc cat de lacomi suntem ca oameni, cat de mult ne dorim sa fim sus, cat de mult vrem sa scapam de ordine si de reguli care ni se par stupide. 
Si eu am vis in care eu detin acea fundatie cu regulile mele, unde eu accept sau refuz programele educationale, unde eu investesc cum stiu eu ca e mai bine si nu cum imi zic altii. 

Cand am citit povestioara mi-am adus aminte de versetul in care zice " Cei mari vor fi robii celor mici..." , si am inteles, inainte sa visez sa fiu sus, trebuie sa lupt, si lupta incepe prin robie...slujeste-i pe cei de langa tine si ei te vor aprecia!
 
Si am mai citit un verset care m-a cercetat mult :

 "Mai bine ce vezi cu ochii decat framantarea de pofte neimplinite: si  aceasta este o desertaciune si goana dupa vant. " Eclesiastul 6:9 

Cu totii visam sa fim sus pusi, sa depindem cat mai putin de oameni, sa avem siguranta zilei de maine. Insa trebuie sa acceptam ideea ca si El s-a lasat rob inainte sa fie Inaltat, si chiar daca e deasupra tuturor, a ramas Acelasi, plin de mila, dragoste si pace. 

Inainte sa incepem sa luptam pentru o pozitie sociala, hai sa invatam sa slujim celor mai slabi si in nevoi, sa iubim pe cei cu inima de piatra, sa imbratisam pe cei singuri si sa ne ferim de cei lacomi! 

Nu iti cunosc visul tau, insa stiu ca indiferent de ce visezi, pasii sunt aceeasi...iti doresc succes!


Niciun comentariu:

Postări populare