filele mele.

duminică, 15 aprilie 2012

Hristos a inviat!

Mi s-a spus ca am un spirit critic dezvoltat si care da bine pe blog. Nu stiu cati sunteti de acord, dar cred ca uneori e bine sa o lasam mai moale si sa fiu putin mai calma si ingaduitoare.

Astazi sarbatorim Invierea Domnului, a Mantuitorului!
Cunosti puterea cuvantului "Mantuitor"? Eu am crescut cu acest cuvant in familia mea, insa am facut cunostiinta in sufletul meu doar de cativa ani, ani in care m-am schimbat radical, m-am maturizat spiritual si am devenit crestina!

Am primit multe urari de la cunostiinte, cele mai multe cu "Hristos a inviat!" , ai cugetat vreodata la aceste cuvinte?! Chiar a inviat din morti pentru tine, pentru mine, pentru noi toti; a inviat sa ne salveze din marea neagra a pacatului, a inviat sa ne ridice din mocirla grea in care de avantam cu atata pofta de lucruri lumesti!

Ai realizat cat de mare si puternic e Dumnezeu? Are o putere nemarginita , o dragoste neconditionata si o bunatate desavarsita!

Nu vreau sa critic, intentia mea e de a va provoca sa va ganditi la cuvintele care le rostiti cu atata usurinta in prag de sarbatoare! Tu simti in inima ta ca Domnul a inviat pentru tine?!?



Hristos a inviat! Un Paste minunat!

Un comentariu:

Adrian Moldovan spunea...

critica impletita cu dragoste, e balsam, sufletul primeste alinare...fi tu in tot ce faci prin Isus.

chiar a Înviat, viața mea e mărturie:)

Postări populare