filele mele.

joi, 10 mai 2012

Scrisoare pentru tine.

Lasule, de ce ai renuntat la lupta? De ce spui "Doamne ajuta", dar nu-mi dai ocazia sa te ajut? De ce te faci ca esti inteligent cand esti lipsit de inteligenta fara Mine?!?

Suflete ratacit, de ce mai vi cu corpul pe bancile Bisericii cand inima ai lasat-o in aceasta lume fara scop? La ce folos zambetul tau fals cand tot ce faci e sa aduni mai multe informatii pentru noi barfe si judecati? La ce folos toate acestea?!?

Preaiubitule, de ce iti ascunzi talantii dupa hainele de lux? Nu stii tu, copilul Meu, ca inima imi e plina de bucurie doar atunci cand esti dependent de Mine?

De ce te plangji, tu omule, ca nu te simti binecuvantat ci doar incercat? Nu stii tu ca Eu sunt cel ce numara lacrimile si le binecuvanteaza atunci cand cred Eu ca e vremea potrivita?

Te-am creat si te-am ales, te vreau in planul Meu, vreau sa iti dau binecuvantarea Mea, sa te invat ce e dragostea, pacea si zambetul. Mantuirea Mea nu cere varsta dar cere vointa!

Eu am fost gata de la Inceputul Inceputurilor sa-ti fiu Tata, esti tu gata sa-mi fi fiu?

Niciun comentariu:

Postări populare