filele mele.

vineri, 15 iunie 2012

Iubesti omul ?!?

Stiai ca moartea e mai aproape de cat te astepti? Esti inca tanar, ai bani, ai un loc de munca, studiezi la o scoala de renume, ai prieteni care sunt si te fac populari, ai un look placut si ingrijit; esti, as putea spune, o persoana cu un nume sus pus, dar e sus pus in societatea post moderna in care traim si nu in fata celui care chiar ti-a dat un nume, un nume de ucenic, un nume de prieten, un nume de copil al Lui.

Daca societatea te-a etichetat, inseamna ca esti slavul lor...sclavul banilor, al viicilor, al dorintelor si poftelor ce tin de cotidian si de lumea in care traim. Cu totii ne dorim lucruri noi si moderne, sa fim vazuti bine si sa fim laudati intr-o continuitate de neinteles, chiar si eu recunosc ca de multe ori ma simteam inferioara fata de cei care aveau mai mult, sau lasau impresia ca au!

Dar am constientizat ca eu am mai mult decat orice om cu bani din lumea asta, sunt bogata pe vesnicie, am o bogatie plina de logica si magie...sunt bogata prin simplul fapt ca imi iubesc Creatorul; iar prin asta stiu ca nu voi muri niciodata, pamantul e doar o proba de trecere in Lumea Magica a Creatorului, e doar 1% din minunile care le voi vedea dincolo...tu esti dornic sa traiesti vesnic sau te multumesti cu 1% ?

Am inceput vorbind de moarte...moartea pandeste la orice colt, poti muri prin cele mai banale moduri sau poti muri crunt, jertfindu-te in numele cuiva...poti muri martir sau poti muri pacatos...totul tine de alegerile personale. Dar va veni o zi in care vei sta in fata Lui si nu te vei putea ascunde dupa nici o scuza...vei fi doar tu, gol pe dinauntru, si Dumnezeu...si vei raspunde la cea mai simpla intrebare: "Mai urmat in toata viata ta?" , nu vei putea minti, nu vei putea nega...vei fi obligat sa fii sincer si indiferent de sinceritatea de care vei da dovada acolo, va fi in zadar daca nu poti raspunde cu "da" intrebarii....

Te intreb si eu, si raspunde-ti tie....il urmezi indiferent de situatie? Il urmezi in saracie, in incercare, in pierderi, in bogatie, in belsug?!? Il iubesti prin fapte?

Inchei cu versetele pe care le am in gand de cateva zile :
"De aceea, dati-va si voi toate silintele ca sa uniti cu credinta voastra fapte, cu fapta, cunostiinta; cu cunostiinta, infranarea; cu infranarea, rabdarea; cu rabdarea, evlavia; cu evlavia, dragostea de frati; cu dragostea de frati, iubirea de oameni." ( 2 Petru 1 : 5-7)

Vezi ce simplu e? Daca reusesti sa iubesti omul, inseamna ca reusesti sa faci toate celelalte enumerate in fata...:)


Niciun comentariu:

Postări populare