filele mele.

marți, 10 iulie 2012

Dati cezarului ce e al cezarului!

"Dati cezarului ce e al cezarului!" Sunt convinsa ca va suna cunoscuta expresia, e biblica, e adevarata si e incurajata de insusi Creatorul nostru!

Nu cunosc multe din politica, nici nu ma pasioneaza, insa stiu cat trebuie sa stiu ca si cetatean roman. Toti ne plangem ca ne merge greu, ca avem oameni la conducere incapabili, ca suntem saraci...ati observat ce comunicare dezvoltata exista la romani? Toti comunica, tot ce nu trebuie, dar nimeni nu actioneaza; insa si daca se gasesc persoane sa actioneze le este taiat elanul de populara expresie "In Romania nu o sa mearga asa ceva!" .

Imi povestea un prieten cum un grup s-au mobilizat sa curete Parcul Central al unui orasel din tara noastra, faceau totul benevol si cu banii lor, insa aveau nevoie de o aprobare, sa fie legal. Cand au mers la primarie si au reusit sa intre in biroul primarului, nu doar ca au fost tratati cu lipsa de respect dar au fost si luati de sus, cum de isi permit ei sa isi doreasca sa curete Parcul Central?!? Intradevar, suntem o tara care nu stie sa fie unita si care nu stie ce inseamna sa fim un suport unii pentru altii.

Nu dau vina pe presedinte si nici pe altii, noi i-am ales, noi suferim consecintele...plus'presedintele poate avea  idei bune, conteaza si echipa din spate. Nu vreau nici comunism , nici democratie...vreau libertate si egalitate. Nu ma contrazice, democratia in sine e bazata pe un plan de reguli stricte, care nu mai exprima libertatea la a fi si a trai!

As spune si eu ca toti: "Daca as avea puterea as schimba..." , insa nu spun, stii de ce? Pentru ca pot, am puterea sa ma rog pentru tara mea, am puterea sa fiu un crestin autentic care cu riscuri, isi exprima ideile si dovedeste ca se poate trai in pace. Crestinul autentinc sta in exemplul lui Pavel, nu ma laud cu mine, ma laud cu ce face Domnul prin mine!

Nemultumitule, tu cu ce te lauzi in tara ta?!?

Niciun comentariu:

Postări populare