filele mele.

vineri, 29 martie 2013

Secretul fericirii mele.

 Astazi m-am trezit cu o intrebare in minte, si anume daca sunt fericita, daca chiar simt acea fericire de care orice crestin trebuie sa aiba parte.

O simt...dar mi-a luat o perioada de rugaciune ca sa dau jos toate straturile de nemultumire si sa reusesc sa vad ca am mai multe motive sa fiu fericita decat as avea sa fiu suparata si dezamagita!

Simplul fapt ca nu am o viata perfecta ma face sa zambesc si sa ma simt binecuvantata; suntem binecuvantati ca avem ocazia sa vedem ce inseamna sa ai o problema mare si Dumnezeu sa faca miracole, chiar daca miracolul nu coincide cu asteptarile tale. Ma simt fericita pentru ca sunt inconjurata de oameni care de atatea ori mi-au dovedit ca nu ma pot baza pe ei, DA, am scris ca NU ma pot baza pe ei; asta m-a facut sa ma intreb daca cei din jur se pot baza pe mine. Ma simt binecuvantata ca am zile in care nimeni nu-mi spune un cuvant frumos sau o incurajare, sunt acele zile in care abia astept sa intru in odaia mea si sa fiu doar eu cu mine...sau eu cu El?!? Ma simt binecuvantata pentru ca asta ma incurajeaza sa ma comport cu cei din jur asa cum as vrea ei sa se comporte cu mine.


Ma simt binecuvantata ca am oameni care ma iubesc asa cum sunt, ca am oameni care imi vad defectele ca pe lucruri comice si care fac parte din ceea ce sunt eu; care nu ma judeca dar ma mustra; care nu ma jignesc dar sunt realisti. Sunt binecuvantata ca am strictul necesar si ca Domnul m-a binecuvantat cu intelepciune care o folosesc atat spre cresterea mea cat si pentru a investi in ceilalti.

Sunt fericita ca am un loc de munca unde pot face ceea ce am dorit si pentru care am invatat atatia ani, a fi psiholog educational e un dar..care nu poate fi numit loc de munca, ci un loc in care esti intr-o crestere continua., lucrez cu adolescenti de la care cei din jur spun ca nu au sperante mari...eu ii descopar zi de zi si vad talanti care mi-as dori sa ii am, vad energie pozitiva care oricand e gata sa ajute si sa te imbratiseze, vad in ei o speranta pentru tara noastra, o speranta care daca nu e ghidata si incurajata poate sa cada usor, din lipsa de suport.  Mai lucrez si cu adulti cu nevoi speciale, de la care invat cum sa fiu multumitoare pentru cum am fost creata, ca ma pot misca, ca pot gandi la nivel normal...ca inteleg ce inseamna viata, cat pot!


Eu astazi am inteles ca sunt binecuvantata si ca am sansa in fiecare zi sa fiu o farama din fericirea altora!

Tu te simti binecuvantat/a?                   Esti fericit/a?


Niciun comentariu:

Postări populare